Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2131
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Костю, Світлана Йосипівна | - |
dc.contributor.author | Алмаші, Світлана Іванівна | - |
dc.date.accessioned | 2018-06-06T06:53:59Z | - |
dc.date.available | 2018-06-06T06:53:59Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2131 | - |
dc.description | Костю, С. Й. Формування мотиваційної складової професійного становлення майбутніх психологів / С. Й. Костю, С. І. Алмаші // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" / гол.ред. Т.Д. Щербан, заст. гол. ред. J. Piwowarski, В.В. Гоблик. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2018. - № Вип. 24(1). - С. 128-130. | en_US |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано особливості професійного самовизначення майбутніх психологів. Розкрито професійно-значущі цінності майбутнього психолога. Обґрунтовано психолого-педагогічні умови формування мотиваційної сфери майбутніх психологів. Представлено результати емпіричного дослідження. Зроблено висновок щодо необхідності розробки корекційної програми для підвищення внутрішньої мотивації навчальної діяльності та професійного становлення майбутніх психологів, що і є перспективою подальшого дослідження. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.subject | професійне самовизначення | en_US |
dc.subject | професійно значущі цінності психолога | en_US |
dc.subject | мотивація | en_US |
dc.subject | мотиваційні складові | en_US |
dc.subject | умови формування мотиваційної сфери | en_US |
dc.title | Формування мотиваційної складової професійного становлення майбутніх психологів | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Костю С. Й., Алмаші С. І.pdf | Формування мотиваційної складової професійного становлення майбутніх психологів | 548.74 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.