Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2138
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ліба, Оксана Миколаївна | - |
dc.contributor.author | Щербан, Ганна Вікентіївна | - |
dc.date.accessioned | 2018-06-06T09:26:05Z | - |
dc.date.available | 2018-06-06T09:26:05Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2138 | - |
dc.description | Ліба, О. М. Використання інноваційних технологій у процесі викладання метематики в початковій школі / О. М. Ліба, Г. В. Щербан // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" / гол.ред. Т.Д. Щербан, заст. гол. ред. J. Piwowarski, В.В. Гоблик. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2018. - № Вип. 24(1). - С. 147-151. | en_US |
dc.description.abstract | У статті розкриваються педагогічні особливості використання інноваційних технологій у процесі викладання початкового курсу математики. Розглядаються методичні прийоми застосування технології Dаily3 у процесі формування обчислювальних навичок додавання і віднімання двоцифрових чисел з переходом через розряд, а саме: математика самостійно, математика разом, математика письмово. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.subject | педагогічні технології | en_US |
dc.subject | новітні технології | en_US |
dc.subject | технологія Dаily3 | en_US |
dc.subject | математика самостійно | en_US |
dc.subject | математика разом | en_US |
dc.subject | математика письмово | en_US |
dc.title | Використання інноваційних технологій у процесі викладання метематики в початковій школі | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Ліба О.М., Щербан Г. В.pdf | Використання інноваційних технологій у процесі викладання метематики в початковій школі | 613.76 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.