Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2155
Назва: Сучасні підходи до формування у молодших школярів читацької компетентності
Автори: Хома, Ольга Михайлівна
Ключові слова: урок літературного читання
компетентність
читацька компетентність
коло читання
складові читацької компетентності
Дата публікації: 2018
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито поняття «компетентність», читацька компетентність». Автором проаналізовано окремі наукові дослідження з означеного питання. З’ясовано, що на сучасному етапі розвитку суспільства виникли окремі проблеми у формуванні читацької компетентності. Проведені автором дослідження дали можливість визначити окремі шляхи для досягнення цілей уроків літературного читання, що визначені новим Державним стандартом початкової освіти.
Опис: Хома, О. М. Сучасні підходи до формування у молодших школярів читацької компетентності / О. М. Хома // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" / гол.ред. Т.Д. Щербан, заст. гол. ред. J. Piwowarski, В.В. Гоблик. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2018. - № Вип. 24(1). - С. 218-222.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2155
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Хома О. М.pdfСучасні підходи до формування у молодших школярів читацької компетентності585.97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.