Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2155
Назва: | Сучасні підходи до формування у молодших школярів читацької компетентності |
Автори: | Хома, Ольга Михайлівна |
Ключові слова: | урок літературного читання компетентність читацька компетентність коло читання складові читацької компетентності |
Дата публікації: | 2018 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розкрито поняття «компетентність», читацька компетентність». Автором проаналізовано окремі наукові дослідження з означеного питання. З’ясовано, що на сучасному етапі розвитку суспільства виникли окремі проблеми у формуванні читацької компетентності. Проведені автором дослідження дали можливість визначити окремі шляхи для досягнення цілей уроків літературного читання, що визначені новим Державним стандартом початкової освіти. |
Опис: | Хома, О. М. Сучасні підходи до формування у молодших школярів читацької компетентності / О. М. Хома // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" / гол.ред. Т.Д. Щербан, заст. гол. ред. J. Piwowarski, В.В. Гоблик. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2018. - № Вип. 24(1). - С. 218-222. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2155 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Хома О. М.pdf | Сучасні підходи до формування у молодших школярів читацької компетентності | 585.97 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.