Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2168
Назва: Діагностика сформованості готовності майбутніх учителів початкової школи до застосування ІКТ на уроках природознавства
Автори: Микулін, Ю. М.
Кузьма-Качур, Марія Іванівна
Ключові слова: інформаційно-комунікативні технології
критерії готовності студентів
Дата публікації: 2018
Видавництво: МДУ
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається проблема підготовки майбутніх учителів початкової школи до застосування ІКТ на уроках природознавства. На основі аналізу результатів проведеного педагогічного експерименту виокремлено критерії та рівні готовності студентів до означеного виду діяльності, намічено перспективу подальших досліджень.
Опис: Микулін Ю. М. Діагностика сформованості готовності майбутніх учителів початкової школи до застосування ІКТ на уроках природознавства / Ю. М. Микулін, М. І. Кузьма-Качур // Наука майбутнього : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол.ред. В.В. Гоблик, І.І. Алмашій. - Мукачево : МДУ, 2018. - № Вип.1(1). - С.158-163.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2168
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ДІАГНОСТИКА СФОРМОВАНОСТІ ГОТОВНОСТІ.pdfДіагностика сформованості готовності майбутніх учителів початкової школи до застосування ІКТ на уроках природознавства186.81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.