Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2171
Назва: Вплив інтерактивного маркетингу на підвищення ефективності регіону
Автори: Гегедош, Крістіан Володимирович
Чучка, Іван Михайлович
Ключові слова: маркетинг
інтерактивний маркетинг
регіональна економіка
Дата публікації: 2016
Видавництво: МДУ
Опис: Гегедош К. В. Вплив інтерактивного маркетингу на підвищення ефективності регіону / К. В. Гегедош, І. М. Чучка // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю : матеріали ІV Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції ( 24 листопада 2016 року) / Гол. ред. М.В. Реслер. - Мукачево : МДУ, 2016. - С. 142-144.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2171
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
4-142-144.pdfВплив інтерактивного маркетингу на підвищення ефективності регіону325.06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.