Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2175
Назва: Вплив інтерактивного маркетингу на вдосконалення механізму транскордонного економічного співробітництва
Автори: Гегедош, Крістіан Володимирович
Ключові слова: інтерактивний маркетинг
транскордонне співробітництво
Карпатський Єврорегіон
Дата публікації: 2017
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто використання переваг інтерактивного маркетингу в підвищенні ефективності механізму транскордонного економічного співробітництва. Вперше сформульовано поняття «інтерактивний маркетинг у системі транскордонного співробітництва». Детально описано функціонування інтерактивного транскордонного бізнес-центру, зображений його макет (онлайн-карти із потенційними галузями для розвитку економіки в Карпатському Єврорегіоні), а також макет інвестиційно-привабливих підприємств із потенційним описом їх проектів. Побудована організаційна структура інтерактивних транскордонних бізнес-цетрів у структурі Карпатського Єврорегіону
Опис: Гегедош, К. В. Вплив інтерактивного маркетингу на вдосконалення механізму транскордонного економічного співробітництва / К. В. Гегедош // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія "Міжнародні економічні відносини та світове господарство" : журнал. - Ужгород, 2017. - Випуск 12. Частина 1. - С.73-76.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2175
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
8-73-76.pdfВплив інтерактивного маркетингу на вдосконалення механізму транскордонного економічного співробітництва881.03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.