Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2175
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГегедош, Крістіан Володимирович-
dc.date.accessioned2018-06-11T08:10:41Z-
dc.date.available2018-06-11T08:10:41Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2175-
dc.descriptionГегедош, К. В. Вплив інтерактивного маркетингу на вдосконалення механізму транскордонного економічного співробітництва / К. В. Гегедош // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія "Міжнародні економічні відносини та світове господарство" : журнал. - Ужгород, 2017. - Випуск 12. Частина 1. - С.73-76.en_US
dc.description.abstractУ статті розглянуто використання переваг інтерактивного маркетингу в підвищенні ефективності механізму транскордонного економічного співробітництва. Вперше сформульовано поняття «інтерактивний маркетинг у системі транскордонного співробітництва». Детально описано функціонування інтерактивного транскордонного бізнес-центру, зображений його макет (онлайн-карти із потенційними галузями для розвитку економіки в Карпатському Єврорегіоні), а також макет інвестиційно-привабливих підприємств із потенційним описом їх проектів. Побудована організаційна структура інтерактивних транскордонних бізнес-цетрів у структурі Карпатського Єврорегіонуen_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectінтерактивний маркетингen_US
dc.subjectтранскордонне співробітництвоen_US
dc.subjectКарпатський Єврорегіонen_US
dc.titleВплив інтерактивного маркетингу на вдосконалення механізму транскордонного економічного співробітництваen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
8-73-76.pdfВплив інтерактивного маркетингу на вдосконалення механізму транскордонного економічного співробітництва881.03 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.