Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2178
Название: Теоретичні передумови зародження інтерактивного маркетингу в системі менеджменту транскордонного економічного співробітництва
Авторы: Гегедош, Крістіан Володимирович
Ключевые слова: інтерактивний маркетинг
транскордонне співробітництво
Карпатський Єврорегіон
Дата публикации: 2017
Краткий осмотр (реферат): У статті зроблено спробу охарактеризувати основні теоретичні аспекти маркетингу в транскордонній співпраці. Виявлено, що за сучасних умов розвитку ІТ-сфери набувають вагомої актуальності застосування переваг саме інтерактивного маркетингу та інтеграція його в міжнародні регіональні транскордонні економічні відносини. Запропоновано авторську концепцію використання інтерактивного маркетингу для подальшого вдосконалення взаємодії суб’єктів суміжних країн у різних сферах транскордонного співробітництва (ТКС). Розроблено макет інтерфейсу веб-сайту інтерактивного транскордонного бізнес-центру на прикладі єврорегіонального утворення країн – членів Міжрегіональної Асоціації «Карпатський Єврорегіон». На сьогоднішній день однією з головних проблем розвитку ТКС є відсутність налагодженого механізму взаємодії «місцеві органи влади – агенції регіонального розвитку – бізнес-структури». Проте, розробивши модель розвитку транскордонної економіки на основі використання засад інтерактивного маркетингу, прикордонні території по обидва боки кордону зможуть якісніше розвивати регіональну економіку та, як наслідок – соціальне благополуччя території загалом.
Описание: Гегедош, К. В. Теоретичні передумови зародження інтерактивного маркетингу в системі менеджменту транскордонного економічного співробітництва / К. В. Гегедош // Бізнес Інформ : науковий журнал. - Харків, 2017. - №6. - С. 275-280.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2178
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
10.PDFТеоретичні передумови зародження інтерактивного маркетингу в системі менеджменту транскордонного економічного співробітництва528.74 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.