Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2191
Название: Особливості застосування принципів та функцій маркетингового менеджменту в системі транскордонного співробітництва
Авторы: Гегедош, Крістіан Володимирович
Ключевые слова: маркетинговий менеджмент
транскордонне співробітництво
Дата публикации: 2018
Описание: Гегедош К. В. Особливості застосування принципів та функцій маркетингового менеджменту в системі транскордонного співробітництва / К. В. Гегедош // Innovative economy: processes, strategies, technologies : II International scientific conference (January 26th, 2018). - Kielce, 2018. - Part II. - С. 43-46.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2191
Располагается в коллекциях:Тези доповідей

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
17-49-52.pdfОсобливості застосування принципів та функцій маркетингового менеджменту в системі транскордонного співробітництва305.76 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.