Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2191
Назва: Особливості застосування принципів та функцій маркетингового менеджменту в системі транскордонного співробітництва
Автори: Гегедош, Крістіан Володимирович
Ключові слова: маркетинговий менеджмент
транскордонне співробітництво
Дата публікації: 2018
Опис: Гегедош К. В. Особливості застосування принципів та функцій маркетингового менеджменту в системі транскордонного співробітництва / К. В. Гегедош // Innovative economy: processes, strategies, technologies : II International scientific conference (January 26th, 2018). - Kielce, 2018. - Part II. - С. 43-46.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2191
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
17-49-52.pdfОсобливості застосування принципів та функцій маркетингового менеджменту в системі транскордонного співробітництва305.76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.