Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2191
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГегедош, Крістіан Володимирович-
dc.date.accessioned2018-06-12T08:00:46Z-
dc.date.available2018-06-12T08:00:46Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2191-
dc.descriptionГегедош К. В. Особливості застосування принципів та функцій маркетингового менеджменту в системі транскордонного співробітництва / К. В. Гегедош // Innovative economy: processes, strategies, technologies : II International scientific conference (January 26th, 2018). - Kielce, 2018. - Part II. - С. 43-46.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectмаркетинговий менеджментen_US
dc.subjectтранскордонне співробітництвоen_US
dc.titleОсобливості застосування принципів та функцій маркетингового менеджменту в системі транскордонного співробітництваen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
17-49-52.pdfОсобливості застосування принципів та функцій маркетингового менеджменту в системі транскордонного співробітництва305.76 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.