Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2202
Назва: Дослідження психолого-педагогічного забезпечення розвитку інтелекту в молодшому шкільному віці
Автори: Зайцева, Т. А.
Марценюк, Марина Олексіївна
Ключові слова: інтелект
тривожність
молодший шкільний вік
Дата публікації: 2018
Видавництво: МДУ
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито особливості впливу підвищеної тривожності у молодшому шкільному віці на показники інтелекту. Описано результати емпіричного дослідження даної психолого-педагогічної проблеми.
Опис: Зайцева Т. А. Дослідження психолого-педагогічного забезпечення розвитку інтелекту в молодшому шкільному віці / Т. А. Зайцева, М. О. Марценюк // Наука майбутнього : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол.ред. В.В. Гоблик, І.І. Алмашій. - Мукачево : МДУ, 2018. - №Вип.1(1). - С.111-120.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2202
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ДОСЛІДЖЕННЯ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО.pdfДослідження психолого-педагогічного забезпечення розвитку інтелекту в молодшому шкільному віці230.57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.