Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2207
Назва: Роль Інтернет-брендингу в реалізації Інтернет-проектів
Автори: Ольшаковська, Г. В.
Папп, Василь Васильович
Ключові слова: інформаційні технології
Інтернет-брендинг
мережа Інтернет
Дата публікації: 2018
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуті питання ролі Інтернет-брендингу на сучасному етапі; критеріїв оцінки, активності, змісту, динамічності Інтернет-брендів; основні етапи використання мережі Інтернет в турбізнесі; програмне забезпечення Інтернет-брендів.
Опис: Ольшаковська, Г. В. Роль Інтернет-брендингу в реалізації Інтернет-проектів / Г. В. Ольшаковська, В. В. Папп // Наука майбутнього : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол.ред. В.В. Гоблик, І.І. Алмашій. - Мукачево : МДУ, 2018. - №Вип.1(1). - С.314-321
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2207
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
РОЛЬ ІНТЕРНЕТ-БРЕНДИНГУ В.pdfРоль Інтернет-брендингу в реалізації Інтернет-проектів213.04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.