Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2207
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorОльшаковська, Г. В.-
dc.contributor.authorПапп, Василь Васильович-
dc.date.accessioned2018-06-13T08:10:41Z-
dc.date.available2018-06-13T08:10:41Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2207-
dc.descriptionОльшаковська, Г. В. Роль Інтернет-брендингу в реалізації Інтернет-проектів / Г. В. Ольшаковська, В. В. Папп // Наука майбутнього : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол.ред. В.В. Гоблик, І.І. Алмашій. - Мукачево : МДУ, 2018. - №Вип.1(1). - С.314-321en_US
dc.description.abstractУ статті розглянуті питання ролі Інтернет-брендингу на сучасному етапі; критеріїв оцінки, активності, змісту, динамічності Інтернет-брендів; основні етапи використання мережі Інтернет в турбізнесі; програмне забезпечення Інтернет-брендів.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectінформаційні технологіїen_US
dc.subjectІнтернет-брендингen_US
dc.subjectмережа Інтернетen_US
dc.titleРоль Інтернет-брендингу в реалізації Інтернет-проектівen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
РОЛЬ ІНТЕРНЕТ-БРЕНДИНГУ В.pdfРоль Інтернет-брендингу в реалізації Інтернет-проектів213.04 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.