Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2210
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бурч, І. М. | - |
dc.contributor.author | Лалак, Наталія Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2018-06-13T08:52:13Z | - |
dc.date.available | 2018-06-13T08:52:13Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2210 | - |
dc.description | Бурч І. М. Інноваційні підходи до організації навчально-дослідницької діяльності молодших школярів / І. М. Бурч, Н. В. Лалак // Наука майбутнього : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол.ред. В.В. Гоблик, І.І. Алмашій. - Мукачево : МДУ, 2018. - № Вип.1(1). - С.54-60. | en_US |
dc.description.abstract | Стаття присвячена проблемі організації навчально- дослідницької діяльності учнів початкової школи. Авторами обґрунтовано інноваційні підходи до її організації, зокрема висвітлено сучасні підходи до створення інноваційних програм, проектів та технологій, що активізують інтелектуально творчий потенціал молодших школярів. Закцентовано увагу на організаційно-педагогічних умовах дослідницької діяльності, що забезпечують інноваційне навчальне середовище у сучасній початковій школі. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | МДУ | en_US |
dc.subject | навчально-дослідницька діяльність | en_US |
dc.subject | пізнавальна діяльність учнів | en_US |
dc.subject | інноваційні проекти | en_US |
dc.subject | креативна педагогічна система | en_US |
dc.subject | дослідницької діяльності учнів. | en_US |
dc.title | Інноваційні підходи до організації навчально-дослідницької діяльності молодших школярів | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ІННОВАЦІЙНІ ПІДХОДИ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ.pdf | Інноваційні підходи до організації навчально-дослідницької діяльності молодших школярів | 259.94 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.