Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2211
Название: | Роль історико-соціальних передумов у становленні сучасної системи професійної підготовки вчителів в Англії |
Авторы: | Селеман, С. Р. Гарапко, Віталія Іванівна |
Ключевые слова: | професійна підготовка вчителів Англії університет |
Дата публикации: | 2018 |
Краткий осмотр (реферат): | У статті розглянуто головні історико-соціальні передумови становлення сучасної системи професійної підготовки вчителів та вимог до вчителя. На осонові проведеного дослідження наукових доробків зарубіжних вчених виявлено, що підготовкою майбутніх учителів у країні займалися не тільки спеціальні коледжі, але й поступово нaкoпичувався та пoширювaвся досвід підготовки вчителя безпoсередньо в шкoлі. |
Описание: | Селеман, С. Р. Роль історико-соціальних передумов у становленні сучасної системи професійної підготовки вчителів в Англії / С. Р. Селеман, В. І. Гарапко // Наука майбутнього : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол.ред. В.В. Гоблик, І.І. Алмашій. - Мукачево : МДУ, 2018. - №Вип.1(1). - С.229-232 |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2211 |
Располагается в коллекциях: | Статті |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
РОЛЬ ІСТОРИКО-СОЦІАЛЬНИХ ПЕРЕДУМОВ У СТАНОВЛЕННІ СУЧАСНОЇ СИСТЕМИ ПРОФЕСІЙНОЇ.pdf | Роль історико-соціальних передумов у становленні сучасної системи професійної підготовки вчителів в Англії | 205.95 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.