Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2211
Название: Роль історико-соціальних передумов у становленні сучасної системи професійної підготовки вчителів в Англії
Авторы: Селеман, С. Р.
Гарапко, Віталія Іванівна
Ключевые слова: професійна підготовка вчителів Англії
університет
Дата публикации: 2018
Краткий осмотр (реферат): У статті розглянуто головні історико-соціальні передумови становлення сучасної системи професійної підготовки вчителів та вимог до вчителя. На осонові проведеного дослідження наукових доробків зарубіжних вчених виявлено, що підготовкою майбутніх учителів у країні займалися не тільки спеціальні коледжі, але й поступово нaкoпичувався та пoширювaвся досвід підготовки вчителя безпoсередньо в шкoлі.
Описание: Селеман, С. Р. Роль історико-соціальних передумов у становленні сучасної системи професійної підготовки вчителів в Англії / С. Р. Селеман, В. І. Гарапко // Наука майбутнього : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол.ред. В.В. Гоблик, І.І. Алмашій. - Мукачево : МДУ, 2018. - №Вип.1(1). - С.229-232
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2211
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
РОЛЬ ІСТОРИКО-СОЦІАЛЬНИХ ПЕРЕДУМОВ У СТАНОВЛЕННІ СУЧАСНОЇ СИСТЕМИ ПРОФЕСІЙНОЇ.pdfРоль історико-соціальних передумов у становленні сучасної системи професійної підготовки вчителів в Англії205.95 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.