Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2211
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСелеман, С. Р.-
dc.contributor.authorГарапко, Віталія Іванівна-
dc.date.accessioned2018-06-13T10:07:42Z-
dc.date.available2018-06-13T10:07:42Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2211-
dc.descriptionСелеман, С. Р. Роль історико-соціальних передумов у становленні сучасної системи професійної підготовки вчителів в Англії / С. Р. Селеман, В. І. Гарапко // Наука майбутнього : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол.ред. В.В. Гоблик, І.І. Алмашій. - Мукачево : МДУ, 2018. - №Вип.1(1). - С.229-232en_US
dc.description.abstractУ статті розглянуто головні історико-соціальні передумови становлення сучасної системи професійної підготовки вчителів та вимог до вчителя. На осонові проведеного дослідження наукових доробків зарубіжних вчених виявлено, що підготовкою майбутніх учителів у країні займалися не тільки спеціальні коледжі, але й поступово нaкoпичувався та пoширювaвся досвід підготовки вчителя безпoсередньо в шкoлі.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectпрофесійна підготовка вчителів Англіїen_US
dc.subjectуніверситетen_US
dc.titleРоль історико-соціальних передумов у становленні сучасної системи професійної підготовки вчителів в Англіїen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
РОЛЬ ІСТОРИКО-СОЦІАЛЬНИХ ПЕРЕДУМОВ У СТАНОВЛЕННІ СУЧАСНОЇ СИСТЕМИ ПРОФЕСІЙНОЇ.pdfРоль історико-соціальних передумов у становленні сучасної системи професійної підготовки вчителів в Англії205.95 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.