Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2220
Назва: | Міжособистісна взаємодія майбутнього вчителя початкової школи як складова професіоналізму |
Автори: | Данкович, А. М. Розман, Ірина Іллівна |
Ключові слова: | навчальна діяльність продуктивні способи навчання |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | МДУ |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто підходи щодо підготовки майбутніх учителів до міжособистісної взаємодії. Проаналізовано основні складові професійної підготовки учителя початкової школи, розглянуто значення педагогічної взаємодії. Висвітлено важливість залучення майбутніх освітян до педагогічної взаємодії в процесі їх професійної підготовки. |
Опис: | Данкович А. М. Міжособистісна взаємодія майбутнього вчителя початкової школи як складова професіоналізму / А. М. Данкович, І. І. Розман // Наука майбутнього : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол.ред. В.В. Гоблик, І.І. Алмашій. - Мукачево : МДУ, 2018. - №Вип.1(1). - С.101-105. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2220 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
МІЖОСОБИСТІСНА ВЗАЄМОДІЯ МАЙБУТНЬОГО.pdf | Міжособистісна взаємодія майбутнього вчителя початкової школи як складова професіоналізму | 181.7 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.