Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2298
Название: Трансформація змісту початкової освіти (кінець ХХ – початок ХХІ ст.)
Авторы: Фізеші, Октавія Йосипівна
Ключевые слова: початкова школа
зміст освіти
навчальний план
Дата публикации: 2017
Издательство: НПУ імені М. П. Драгоманова
Краткий осмотр (реферат): У статті розглядається проблема трансформації змісту початкової освіти кінця ХХ – початку ХХІ століття в період переходу освітньої системи України на принципи демократизації та гуманізації освіти, особистісної орієнтації, врахування національної самобутності та європейського досвіду. Здійснено аналіз навчальних планів та інших документів (наказів, звітів), які визначали зміст початкової освіти досліджуваного періоду, особливостей Державного стандарту початкової освіти 2000 року, його позитивних сторін та проблем реалізації.
Описание: Фізеші О. Й. Трансформація змісту початкової освіти (кінець ХХ – початок ХХІ ст.) / О. Й. Фізеші // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 16. Творча особистість учителя : проблеми теорії і практики : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. - Вип. 29(39). - С. 71-76.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2298
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Фізеші.pdfТрансформація змісту початкової освіти (кінець ХХ – початок ХХІ ст.)270.52 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.