Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2304
Назва: Особливості управління діяльністю початкових шкіл Закарпаття (друга половина ХІХ – початок ХХІ століття)
Автори: Фізеші, Октавія Йосипівна
Ключові слова: початкова школа
державне управління
органи управління освітою
Закарпаття
Дата публікації: 2017
Короткий огляд (реферат): Управління освітніми закладами є важливою умовою забезпечення їх ефективною діяльності. Освіта завжди виконувала замовлення конкретної держави щодо формування у підростаючого покоління готовності до виконання громадських обов'язків. Отже, державне управління освітою залежало від особливостей державної політики в галузі освіти, особливо на тих територіях нашої держави, які постійно змінювали державно-територіальне підпорядкування, зокрема Закарпаття. У статті здійснено аналіз особливостей управління початковими школами Закарпаття в контексті його входження до складу різних держав упродовж другої половини ХІХ - початку ХХІ століття.
Опис: Фізеші О. Й. Особливості управління діяльністю початкових шкіл Закарпаття (друга половина ХІХ – початок ХХІ століття) / О. Й. Фізеші // Збірник наукових праць Херсонського державного університету. Педагогічні науки. - 2017. - Вип. 78(2). - С. 55-60.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2304
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Фізеші О. Й. 2 2017_78(2)__12.pdfОсобливості управління діяльністю початкових шкіл Закарпаття (друга половина ХІХ – початок ХХІ століття)198.56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.