Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2304
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Фізеші, Октавія Йосипівна | - |
dc.date.accessioned | 2018-08-14T13:22:16Z | - |
dc.date.available | 2018-08-14T13:22:16Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2304 | - |
dc.description | Фізеші О. Й. Особливості управління діяльністю початкових шкіл Закарпаття (друга половина ХІХ – початок ХХІ століття) / О. Й. Фізеші // Збірник наукових праць Херсонського державного університету. Педагогічні науки. - 2017. - Вип. 78(2). - С. 55-60. | en_US |
dc.description.abstract | Управління освітніми закладами є важливою умовою забезпечення їх ефективною діяльності. Освіта завжди виконувала замовлення конкретної держави щодо формування у підростаючого покоління готовності до виконання громадських обов'язків. Отже, державне управління освітою залежало від особливостей державної політики в галузі освіти, особливо на тих територіях нашої держави, які постійно змінювали державно-територіальне підпорядкування, зокрема Закарпаття. У статті здійснено аналіз особливостей управління початковими школами Закарпаття в контексті його входження до складу різних держав упродовж другої половини ХІХ - початку ХХІ століття. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.subject | початкова школа | en_US |
dc.subject | державне управління | en_US |
dc.subject | органи управління освітою | en_US |
dc.subject | Закарпаття | en_US |
dc.title | Особливості управління діяльністю початкових шкіл Закарпаття (друга половина ХІХ – початок ХХІ століття) | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Фізеші О. Й. 2 2017_78(2)__12.pdf | Особливості управління діяльністю початкових шкіл Закарпаття (друга половина ХІХ – початок ХХІ століття) | 198.56 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.