Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2307
Название: Соціально-економічні чинники становлення початкової школи Закарпаття: повоєнний період
Авторы: Фізеші, Октавія Йосипівна
Ключевые слова: соціально-економічні чинники
початкова школа
радянський період
Дата публикации: 2017
Краткий осмотр (реферат): Приєднання Закарпаття до складу Української Радянської Соціалістичної Республіки після завершення Другої світової війни супроводжувалося соціально-економічними, суспільно-політичними та культурологічними змінами, які детермінували перетворення в освітній сфері. Найбільш чутливими до цих змін були освітні заклади, які забезпечували початкову освіту, початкові школи. У статті розглядаються соціально-економічні особливості (адміністративна, топонімічна, земельна реформи), демографічні зміни (урбанізація, етнічні зміни), зміна мовної політики як чинники прогресивних (збільшення кількості шкіл, покращення матеріально-технічного забезпечення) та регресивних (ідеологізація змісту освіти) змін, які мали місце у розвитку початкових шкіл Закарпаття повоєнного періоду
Описание: Фізеші О. Й. Соціально-економічні чинники становлення початкової школи Закарпаття: повоєнний період / О. Й. Фізеші // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія". - 2017. - Вип. 1(5) - С. 43-46.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2307
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Фізеші О. Й. 5 _2017_1_12.pdfСоціально-економічні чинники становлення початкової школи Закарпаття: повоєнний період385.66 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.