Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2307
Назва: | Соціально-економічні чинники становлення початкової школи Закарпаття: повоєнний період |
Автори: | Фізеші, Октавія Йосипівна |
Ключові слова: | соціально-економічні чинники початкова школа радянський період |
Дата публікації: | 2017 |
Короткий огляд (реферат): | Приєднання Закарпаття до складу Української Радянської Соціалістичної Республіки після завершення Другої світової війни супроводжувалося соціально-економічними, суспільно-політичними та культурологічними змінами, які детермінували перетворення в освітній сфері. Найбільш чутливими до цих змін були освітні заклади, які забезпечували початкову освіту, початкові школи. У статті розглядаються соціально-економічні особливості (адміністративна, топонімічна, земельна реформи), демографічні зміни (урбанізація, етнічні зміни), зміна мовної політики як чинники прогресивних (збільшення кількості шкіл, покращення матеріально-технічного забезпечення) та регресивних (ідеологізація змісту освіти) змін, які мали місце у розвитку початкових шкіл Закарпаття повоєнного періоду |
Опис: | Фізеші О. Й. Соціально-економічні чинники становлення початкової школи Закарпаття: повоєнний період / О. Й. Фізеші // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія". - 2017. - Вип. 1(5) - С. 43-46. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2307 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Фізеші О. Й. 5 _2017_1_12.pdf | Соціально-економічні чинники становлення початкової школи Закарпаття: повоєнний період | 385.66 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.