Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2307
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФізеші, Октавія Йосипівна-
dc.date.accessioned2018-08-15T08:30:18Z-
dc.date.available2018-08-15T08:30:18Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2307-
dc.descriptionФізеші О. Й. Соціально-економічні чинники становлення початкової школи Закарпаття: повоєнний період / О. Й. Фізеші // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія". - 2017. - Вип. 1(5) - С. 43-46.en_US
dc.description.abstractПриєднання Закарпаття до складу Української Радянської Соціалістичної Республіки після завершення Другої світової війни супроводжувалося соціально-економічними, суспільно-політичними та культурологічними змінами, які детермінували перетворення в освітній сфері. Найбільш чутливими до цих змін були освітні заклади, які забезпечували початкову освіту, початкові школи. У статті розглядаються соціально-економічні особливості (адміністративна, топонімічна, земельна реформи), демографічні зміни (урбанізація, етнічні зміни), зміна мовної політики як чинники прогресивних (збільшення кількості шкіл, покращення матеріально-технічного забезпечення) та регресивних (ідеологізація змісту освіти) змін, які мали місце у розвитку початкових шкіл Закарпаття повоєнного періодуen_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectсоціально-економічні чинникиen_US
dc.subjectпочаткова школаen_US
dc.subjectрадянський періодen_US
dc.titleСоціально-економічні чинники становлення початкової школи Закарпаття: повоєнний періодen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Фізеші О. Й. 5 _2017_1_12.pdfСоціально-економічні чинники становлення початкової школи Закарпаття: повоєнний період385.66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.