Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2310
Название: | Організаційно-педагогічне реформування початкової школи в процесі приєднання Закарпаття до Радянської України |
Авторы: | Фізеші, Октавія Йосипівна |
Ключевые слова: | радянська Україна Закарпаття початкова освіта учителі народна освіта шкільництво |
Дата публикации: | 2017 |
Краткий осмотр (реферат): | Актуальність дослідження зумовлена необхідністю підвищення якості початкової освіти, забезпечення умов для початкового навчання в контексті національної культури, рідномовного середовища з опертям на загальнолюдські цінності. Зважаючи на це, вагомого значення набуває вивчення ретроспективи національної освіти, зокрема функціонування закарпатської початкової школи, яка в силу історичних обставин, крім напрацьованих власних здобутків, засвоїла і реалізувала європейські освітні моделі. Об’єктивний історико-системний аналіз цього досвіду розширить можливості визначення перспектив реформування української початкової школи в контексті єдиного освітнього простору. Мета полягає в науково-теоретичному обґрунтуванні особливостей організаційно-педагогічного реформування початкової школи в процесі приєднання Закарпаття до Радянської України. |
Описание: | Фізеші О. Й. Організаційно-педагогічне реформування початкової школи в процесі приєднання Закарпаття до Радянської України / О. Й. Фізеші // Наука і освіта. - 2017. - № 4. - С. 172-180. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2310 |
Располагается в коллекциях: | Статті |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Фізеші О. Й. 8. _2017_4_31.pdf | Організаційно-педагогічне реформування початкової школи в процесі приєднання Закарпаття до Радянської України | 775.28 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.