Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2316
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorФізеші, Октавія Йосипівна-
dc.date.accessioned2018-08-17T07:43:09Z-
dc.date.available2018-08-17T07:43:09Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2316-
dc.descriptionФізеші О.Й. Історико-педагогічне дослідження розвитку початкової школи на Закарпатті другої половини ХІХ – початку ХХІ століття: основні підходи / О. Й. Фізеші // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 15. - С. 715-719.en_US
dc.description.abstractУ статті розглядаються особливості застосування основних підходів (системного, хронологічного, формаційного, цивілізаційного, синергетичного) здійснення історико-педагогічного дослідження розвитку початкової школи на Закарпатті в другій половині ХІХ-початку ХХІ століття.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectісторико-педагогічне дослідженняen_US
dc.subjectсистемний підхідen_US
dc.subjectхронологічний підхідen_US
dc.subjectформаційний підхідen_US
dc.subjectцивілізаційний підхідen_US
dc.subjectсинергетичний підхідen_US
dc.subjectпочаткова школаen_US
dc.subjectЗакарпаттяen_US
dc.titleІсторико-педагогічне дослідження розвитку початкової школи на Закарпатті другої половини ХІХ – початку ХХІ століття: основні підходиen_US
dc.typeArticleen_US
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Фізеші О. Й. 14.pdfІсторико-педагогічне дослідження розвитку початкової школи на Закарпатті другої половини ХІХ – початку ХХІ століття: основні підходи278.16 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.