Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2329
Название: | Особливості розвитку початкової освіти в європейських країнах |
Авторы: | Товканець, Ганна Василівна |
Ключевые слова: | початкова школа європейські країни учні |
Дата публикации: | 2016 |
Краткий осмотр (реферат): | В статті розглядаються особливості розвитку початкової освіти в європейських країнах. Обгрунтовано, що критеріями початкової освіти є систематичне навчання основним знанням, навичкам і компетенціям; типовий вік учнів і тривалість навчання;здійснення організації навчання одним учителем. Проаналізовано особливості організації початкової освіти у Великій Британії, Ірландії, Німеччині, Фінляндії, Чехії. Визначено, що навчання на рівні початкової освіти в Україні ґрунтується на засадах особистісно зорієнтованого і компетентнісного підходів, пріоритетним завданням є мотивація учнів та формування у них уміння самостійно вчитися. |
Описание: | Товканець Г. В. Особливості розвитку початкової освіти в європейських країнах / Г. В. Товканець // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія". - 2016. - Вип. 1(3). - С. 154-158. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2329 |
Располагается в коллекциях: | Статті |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Товканець 11.pdf | Особливості розвитку початкової освіти в європейських країнах | 675.41 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.