Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2329
Назва: | Особливості розвитку початкової освіти в європейських країнах |
Автори: | Товканець, Ганна Василівна |
Ключові слова: | початкова школа європейські країни учні |
Дата публікації: | 2016 |
Короткий огляд (реферат): | В статті розглядаються особливості розвитку початкової освіти в європейських країнах. Обгрунтовано, що критеріями початкової освіти є систематичне навчання основним знанням, навичкам і компетенціям; типовий вік учнів і тривалість навчання;здійснення організації навчання одним учителем. Проаналізовано особливості організації початкової освіти у Великій Британії, Ірландії, Німеччині, Фінляндії, Чехії. Визначено, що навчання на рівні початкової освіти в Україні ґрунтується на засадах особистісно зорієнтованого і компетентнісного підходів, пріоритетним завданням є мотивація учнів та формування у них уміння самостійно вчитися. |
Опис: | Товканець Г. В. Особливості розвитку початкової освіти в європейських країнах / Г. В. Товканець // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія". - 2016. - Вип. 1(3). - С. 154-158. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2329 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Товканець 11.pdf | Особливості розвитку початкової освіти в європейських країнах | 675.41 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.