Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2332
Назва: Наукові підходи до формування педагогічної культури майбутнього вчителя
Автори: Товканець, Ганна Василівна
Ключові слова: педагогічна культура
майбутній вчитель
професійна підготовка
наукові підходи
Дата публікації: 2017
Короткий огляд (реферат): В статті розглядається проблема методології формування педагогічної культури майбутнього вчителя. Обгрунтовано врахування особливостей системного, культурологічного, інтегративно-діяльнісного, середовищного і особистісно-орієнтованого наукових підходів в контексті професійної підготовки вчителя. Виявлено можливості особистісно-орієнтованої освіти в процесі формування педагогічної культури майбутніх учителів - орієнтація на спільну пізнавальну, творчу діяльність, співпраця в процесі формування цілісного педагогічного знання, відкрита взаємодія суб’єктів процесу, актуалізація творчого потенціалу майбутнього вчителя і саморозвитку, співуправління процесами виникнення, розгортання і реалізація процесу засвоєння педагогічної культури майбутніми учителями.
Опис: Товканець Г. В. Наукові підходи до формування педагогічної культури майбутнього вчителя / Г. В. Товканець // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія". - 2017. - Вип. 1(5). - С. 87-92.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2332
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Товканець16.pdfНаукові підходи до формування педагогічної культури майбутнього вчителя493.36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.