Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2332
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Товканець, Ганна Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2018-08-22T07:18:31Z | - |
dc.date.available | 2018-08-22T07:18:31Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2332 | - |
dc.description | Товканець Г. В. Наукові підходи до формування педагогічної культури майбутнього вчителя / Г. В. Товканець // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія". - 2017. - Вип. 1(5). - С. 87-92. | en_US |
dc.description.abstract | В статті розглядається проблема методології формування педагогічної культури майбутнього вчителя. Обгрунтовано врахування особливостей системного, культурологічного, інтегративно-діяльнісного, середовищного і особистісно-орієнтованого наукових підходів в контексті професійної підготовки вчителя. Виявлено можливості особистісно-орієнтованої освіти в процесі формування педагогічної культури майбутніх учителів - орієнтація на спільну пізнавальну, творчу діяльність, співпраця в процесі формування цілісного педагогічного знання, відкрита взаємодія суб’єктів процесу, актуалізація творчого потенціалу майбутнього вчителя і саморозвитку, співуправління процесами виникнення, розгортання і реалізація процесу засвоєння педагогічної культури майбутніми учителями. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.subject | педагогічна культура | en_US |
dc.subject | майбутній вчитель | en_US |
dc.subject | професійна підготовка | en_US |
dc.subject | наукові підходи | en_US |
dc.title | Наукові підходи до формування педагогічної культури майбутнього вчителя | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Товканець16.pdf | Наукові підходи до формування педагогічної культури майбутнього вчителя | 493.36 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.