Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2337
Titel: Перцептивні аспекти педагогічної взаємодії
Autoren: Товканець, Ганна Василівна
Stichwörter: педагогічна взаємодія
перцепція
міжособистісне спілкування
Erscheinungsdatum: 2018
Zusammenfassung: В статті розглядається проблема перцепції у педагогічній взаємодії. Метою статті є обґрунтування особливостей перцепції в педагогічній взаємодії. Завданнями дослідження: обґрунтування теоретичних підходів щодо перцепції у педагогічній взаємодії та визначення особливостей сприймання суб’єктів у міжособистісному спілкуванні. У дослідженні використані методи аналізу, систематизації та концептуалізації наукових ідей, узагальнення. Підкреслено, що в міжособистісній комунікації як особлива проблема виступає інтерпретація повідомлення, що надійшло від педагога до учня і навпаки. Виявлено найбільш важливі властивості суб’єкта сприйняття: активність, інтегративність, субстанціальність, двоплановість. При здійсненні педагогічної взаємодії важливими є психологічні механізми взаємосприйняття і розуміння людьми один одного: ідентифікація, емпатія, рефлексія, казуальна атрибуція, установки.
Beschreibung: Товканець Г. В. Перцептивні аспекти педагогічної взаємодії / Г. В. Товканець // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія "Педагогіка. Соціальна робота". - 2018. - Вип. 1(42). - С. 242-245.
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2337
Enthalten in den Sammlungen:Статті

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Товканець 20.pdfПерцептивні аспекти педагогічної взаємодії265.22 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.