Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2343
Titel: Франчайзинговий бізнес України в період кризи
Autoren: Гаврилець, Олеся Василівна
Stichwörter: франчайзинг
концесійна угода
франчайзі
Erscheinungsdatum: 2016
Zusammenfassung: На сьогодні Україна перебуває у глибокій політичній і соціальній кризі, що спонукає до пошуку нових форм та підходів до ведення бізнесу. У результаті актуальності набувають франчайзингові мережі, досвід впровадження яких засвідчує позитивні зрушення в економічній діяльності як окремих суб’єктів господарювання, так і ринку в цілому. У статті досліджено та проаналізовано характерні риси бізнес-франшиз та фактори впливу на їх реалізацію, що представляє значний науковий і практичний інтерес.
Beschreibung: Гаврилець О. В. Франчайзинговий бізнес України в період кризи / О. В. Гаврилець // Економічний вісник Запорізької державної інженерної академії. - 2016. - Вип. 1(01). - С. 49-52.
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2343
Enthalten in den Sammlungen:Статті

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Гаврилець О. В. 1.pdfФранчайзинговий бізнес України в період кризи231.22 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.