Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2345
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДочинець, Н. М-
dc.contributor.authorКампо, Г. М.-
dc.contributor.authorГаврилець, Олеся Василівна-
dc.date.accessioned2018-08-28T06:59:52Z-
dc.date.available2018-08-28T06:59:52Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2345-
dc.descriptionДочинець Н. М. Візуальний образ як засіб забезпечення ефективності комерційної реклами / Н. М. Дочинець, Г. М. Кампо, О. В. Гаврилець // Вісник Закарпатського художнього інституту. - 2014. - Вип. 5. - С. 63-70.en_US
dc.description.abstractУ статті проаналізовано особливості візуального образу в комерційній рекламі. Визначено його переваги над вербальною компонентою, обґрунтовано критерії ефективності, розглянуто найпоширеніші прийоми створення.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectрекламаen_US
dc.subjectобразen_US
dc.subjectкомерціяen_US
dc.subjectкомунікаціяen_US
dc.subjectвізуальнийen_US
dc.titleВізуальний образ як засіб забезпечення ефективності комерційної рекламиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гаврилець О. В. 3.pdfВізуальний образ як засіб забезпечення ефективності комерційної реклами1.34 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.