Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2349
Назва: | Автобіографія як історико-педагогічне джерело |
Автори: | Розман, Ірина Іллівна |
Ключові слова: | автобіографія педагогічна персоналія історико-педагогічна наука мемуаристика |
Дата публікації: | 2018 |
Короткий огляд (реферат): | Автобіографія є цінним джерелом особового походження гцодо дослідження як окремих педагогічних персоналій, так і розвитку української педагогічної думки й історико-педагогїчної науки загалом. У статті стисло проаналізовано особливості джерельної бази біографічних досліджень у сучасній історико-педагогічній науці. Розглянуто основні компоненти наукової біографії. Автор аналізує витоки становлення біографічного методу як інструменту наукового дослідження персоналії, джерела біографічного матеріалу. При використанні автобіографії як історпко-педагогічного джерела дослідник повинен мати широку ерудицію та володіти відповідним рівнем джерелознавчої культури, розуміти змістові особливості різних жанрів мемуаристики та знатися на методах і прийомах їхнього критично-конструктивного аналізу. |
Опис: | Розман І. І. Автобіографія як історико-педагогічне джерело / І. І. Розман // Молодь і ринок. - 2018. - № 5(160). - С. 63-68 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2349 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Розман № 27 Документ.pdf | Автобіографія як історико-педагогічне джерело | 2.11 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.