Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2391
Langanzeige der Metadaten
DC Element | Wert | Sprache |
---|---|---|
dc.contributor.author | Фенчак, Любов Михайлівна | - |
dc.date.accessioned | 2018-09-07T08:49:42Z | - |
dc.date.available | 2018-09-07T08:49:42Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2391 | - |
dc.description | Фенчак Л. М. Вплив соціально-виховного середовища університету на професійну підготовку майбутніх фахівців початкової освіти / Л. М Фенчак // Молодь і ринок : науково-педагогічний журнал. - Дрогобич, 2018. - №3(158). - С.42-47. | en_US |
dc.description.abstract | У статті уточнено сутність поняття соціально-виховного середовища університету як простору для реалізації соціальної активності студентів. Досліджено вплив цього середовища на професійне становлення особистості майбутнього фахівця початкової освіти, формування його соціальної мобільності та особистісно професійної культури. Розглянуто особливості організації соціально-виховного середовища під час професійної підготовки майбутніх вчителів початкової освіти, обґрунтовано його завдання та функції. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | Дрогобич | en_US |
dc.subject | соціально-виховне середовище університету | en_US |
dc.subject | фахова підготовка | en_US |
dc.subject | майбутні вчителі початкових класів | en_US |
dc.title | Вплив соціально-виховного середовища університету на професійну підготовку майбутніх фахівців початкової освіти | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Enthalten in den Sammlungen: | Статті |
Dateien zu dieser Ressource:
Datei | Beschreibung | Größe | Format | |
---|---|---|---|---|
Фенчак Л.М..pdf | Вплив соціально-виховного середовища університету на професійну підготовку майбутніх фахівців початкової освіти | 618.54 kB | Adobe PDF | Öffnen/Anzeigen |
Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.