Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2427
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБратюк, Віра Петрівна-
dc.date.accessioned2018-09-14T07:07:39Z-
dc.date.available2018-09-14T07:07:39Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2427-
dc.descriptionБратюк В. П. Управління маркетинговою діяльністю у страховому бізнесі / В. П. Братюк // Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг: тези доповідей Міжнародна науково-практична конференція, 15-16 грудня 2017 р. – Рівне: РДГУ, 2017. - С.130-132.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherРівнеen_US
dc.subjectмаркетингова діяльністьen_US
dc.subjectстраховий бізнесen_US
dc.subjectуправлінняen_US
dc.titleУправління маркетинговою діяльністю у страховому бізнесіen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник тез Мартин+ Братюк-130-132.pdfУправління маркетинговою діяльністю у страховому бізнес330.29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.