Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2469
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Барчій, Магдалина Степанівна | - |
dc.date.accessioned | 2018-09-19T13:58:33Z | - |
dc.date.available | 2018-09-19T13:58:33Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2469 | - |
dc.description | Барчій, М. С. Умови формування творчої активності майбутніх фахівців / М. С. Барчій // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Г.В. Товканець. - Мукачево : МДУ, 2018. - Випуск 1(7). - С.84-86 | en_US |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано проблему творчої активності особистості. Виокремлено структурні компоненти творчої активності особистості: мотиваційний, афективний та поведінковий. Розкрито роль зовнішніх та внутрішніх умов розвитку творчої активності майбутніх фахівців. Узагальнено психолого-педагогічні умови ефективного формування творчої активності студентів у навчальному процесі. Підкреслено, що творча активність студентів у навчальному процесі базується на виконанні творчих завдань проблемного характеру, пов’язаних з майбутньою професією, науково-дослідницькій та громадській діяльності, демократичних стосунках, розвитку особистісних якостей майбутніх фахівців. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.subject | творчість | en_US |
dc.subject | творча активність | en_US |
dc.subject | особистість | en_US |
dc.subject | самореалізація | en_US |
dc.title | Умови формування творчої активності майбутніх фахівців | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
022.PDF | Умови формування творчої активності майбутніх фахівців | 250.39 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.