Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2522
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЩербан, Тетяна Дмитрівна-
dc.date.accessioned2018-09-25T14:16:03Z-
dc.date.available2018-09-25T14:16:03Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2522-
dc.descriptionЩербан, Т. Д. Психологічні особливості толерантності у педагогічному спілкуванні / Т. Д. Щербан // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Г.В. Товканець. - Мукачево : МДУ, 2018. - Випуск 1(7). - С.254-257en_US
dc.description.abstractУ статті розглядаються теоретичні засади толерантності у спілкуванні. Толерантність реалізовується у бажанні особистості досягнути взаєморозуміння. Складові толерантності у спілкуванні можна розглядати як рівень техніки (комунікативна компетентність) і рівень стратегії (особистісні особливості). Толерантне спілкування у навчанні – основа комунікативної компетентності вчителя. Доведено, що найбільш продуктивним, з позицій толерантності, є діалогічний стиль спілкування з учнями. Протилежним стилем до діалогічного вважаємо авторитарно-монологічний. Толерантне спілкування відіграє важливу роль у формуванні професіоналізму вчителя.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectтолерантністьen_US
dc.subjectтолерантне спілкуванняen_US
dc.subjectтолерантна взаємодіяen_US
dc.subjectкомунікативна компетентністьen_US
dc.subjectстиль спілкуванняen_US
dc.titleПсихологічні особливості толерантності у педагогічному спілкуванніen_US
dc.typeArticleen_US
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
074.PDFПсихологічні особливості толерантності у педагогічному спілкуванн286.13 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.