Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2528
Titel: Особливості становлення інтерактивно - інформаційного забезпечення в європейських інституціях транскордонної співпраці
Autoren: Гегедош, Крістіан Володимирович
Stichwörter: інтерактивний маркетинг
транскордонне співробітництво
онлайн платформи
маркетингові параметри
єврорегіони
Erscheinungsdatum: 2018
Herausgeber: Одеса
Zusammenfassung: У статті досліджено сучасний механізм міжнародних інформаційних відносин у єврорегіональних суб’єктів транскордонного співробітництва. Розроблений методичний підхід щодо оцінки інструментів інтерактивного маркетингу в контексті аналізу онлайн платформ у відповідних міжрегіональних інституційних об’єднань. Проаналізовано та надано характеристику європейських онлайн платформ із ступенем використання інструментів інтерактивного маркетингу. Доведено, що сучасне інформаційне забезпечення з використанням необхідних маркетингових параметрів відіграє значну роль в підвищенні ефективності транскордонного співробітництва.
Beschreibung: Гегедош К. В. Особливості становлення інтерактивно - інформаційного забезпечення в європейських інституціях транскордонної співпраці / К. В. Гегедош // Маркетинг і цифрові технології: науковий журнал / голов. ред. М. А. Окландер. - Одеса, 2018. - Том 2, № 3. - С. 24-47.
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2528
Enthalten in den Sammlungen:Статті

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Гегедош К..pdfОсобливості становлення інтерактивно - інформаційного забезпечення в європейських інституціях транскордонної співпраці1.52 MBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.