Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2528
Название: Особливості становлення інтерактивно - інформаційного забезпечення в європейських інституціях транскордонної співпраці
Авторы: Гегедош, Крістіан Володимирович
Ключевые слова: інтерактивний маркетинг
транскордонне співробітництво
онлайн платформи
маркетингові параметри
єврорегіони
Дата публикации: 2018
Издательство: Одеса
Краткий осмотр (реферат): У статті досліджено сучасний механізм міжнародних інформаційних відносин у єврорегіональних суб’єктів транскордонного співробітництва. Розроблений методичний підхід щодо оцінки інструментів інтерактивного маркетингу в контексті аналізу онлайн платформ у відповідних міжрегіональних інституційних об’єднань. Проаналізовано та надано характеристику європейських онлайн платформ із ступенем використання інструментів інтерактивного маркетингу. Доведено, що сучасне інформаційне забезпечення з використанням необхідних маркетингових параметрів відіграє значну роль в підвищенні ефективності транскордонного співробітництва.
Описание: Гегедош К. В. Особливості становлення інтерактивно - інформаційного забезпечення в європейських інституціях транскордонної співпраці / К. В. Гегедош // Маркетинг і цифрові технології: науковий журнал / голов. ред. М. А. Окландер. - Одеса, 2018. - Том 2, № 3. - С. 24-47.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2528
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Гегедош К..pdfОсобливості становлення інтерактивно - інформаційного забезпечення в європейських інституціях транскордонної співпраці1.52 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.