Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2528
Назва: Особливості становлення інтерактивно - інформаційного забезпечення в європейських інституціях транскордонної співпраці
Автори: Гегедош, Крістіан Володимирович
Ключові слова: інтерактивний маркетинг
транскордонне співробітництво
онлайн платформи
маркетингові параметри
єврорегіони
Дата публікації: 2018
Видавництво: Одеса
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено сучасний механізм міжнародних інформаційних відносин у єврорегіональних суб’єктів транскордонного співробітництва. Розроблений методичний підхід щодо оцінки інструментів інтерактивного маркетингу в контексті аналізу онлайн платформ у відповідних міжрегіональних інституційних об’єднань. Проаналізовано та надано характеристику європейських онлайн платформ із ступенем використання інструментів інтерактивного маркетингу. Доведено, що сучасне інформаційне забезпечення з використанням необхідних маркетингових параметрів відіграє значну роль в підвищенні ефективності транскордонного співробітництва.
Опис: Гегедош К. В. Особливості становлення інтерактивно - інформаційного забезпечення в європейських інституціях транскордонної співпраці / К. В. Гегедош // Маркетинг і цифрові технології: науковий журнал / голов. ред. М. А. Окландер. - Одеса, 2018. - Том 2, № 3. - С. 24-47.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2528
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гегедош К..pdfОсобливості становлення інтерактивно - інформаційного забезпечення в європейських інституціях транскордонної співпраці1.52 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.