Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2536
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Черепаня, Марія Тарасівна | - |
dc.date.accessioned | 2018-09-27T13:58:49Z | - |
dc.date.available | 2018-09-27T13:58:49Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2536 | - |
dc.description | Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Г.В. Товканець. - Мукачево : МДУ, 2017. - Випуск 2(6). - С. 69-71 | en_US |
dc.description.abstract | Реформування освітньої галузі в Україні зумовлює необхідність модернізації системи освіти, в тому числі й інтернатних закладів, діяльність яких регламентується законами та положеннями. Оптимізація діяльності інтернатних закладів освіти на сучасному етапі можлива тільки на основі ретельного дотримання норм українського законодавства. До закладів інтернатного типу належать заклади з цілодобовим перебуванням дітей, які створені з метою їх проживання, розвитку, виховання, освіти, професійної орієнтації, підготовки до самостійного життя. У статті здійснено аналіз окремих нормативно-правових документів, у тому числі й нового Закону України «Про освіту», з метою визначення сутності, типології, напрямів діяльності закладів інтернатного типу в Україні. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.subject | навчальний заклад | en_US |
dc.subject | школа-інтернат | en_US |
dc.subject | законодавство | en_US |
dc.title | Заклади інтернатного типу в контексті освітнього законодавства України | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
019.PDF | Заклади інтернатного типу в контексті освітнього законодавства України | 337.56 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.