Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2542
Назва: Фахове вдосконалення вчителя початкової школи шляхом самоосвітньої діяльності
Автори: Молнар, Тетяна Іванівна
Ваколя, Тетяна Іванівна
Ключові слова: самоосвітня діяльність
вчитель початкової школи
професійна компетентність
Дата публікації: 2017
Короткий огляд (реферат): У статті порушується проблема самоосвіти педагога. На основі аналізу наукової літератури визначено стан досліджуваної проблеми в педагогічній теорії і практиці; уточнено сутність та зміст поняття «самоосвіта»; розкрито вимоги до організації самоосвітньої діяльності вчителя початкової школи; охарактеризовано принципи самоосвітньої діяльності педагога; окреслено структуру процесу самоосвіти, що віддзеркалює основні етапи її організації; обґрунтовано роль самоосвітньої діяльності в удосконаленні професійної компетентності вчителя початкової школи.
Опис: Молнар, Т. І. Фахове вдосконалення вчителя початкової школи шляхом самоосвітньої діяльності / Т. І. Молнар // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Г.В. Товканець. - Мукачево : МДУ, 2017. - Випуск 2(6). - С.99-101
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2542
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
028.PDFФахове вдосконалення вчителя початкової школи шляхом самоосвітньої діяльності333.68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.