Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2556
Title: | Формування образної пам'яті засобом поезії у дітей молодшого дошкільного віку |
Authors: | Барна, Христина Василівна Поллогі, Вероніка Миколаївна |
Keywords: | художня література образна пам’ять поетичні твори молодші дошкільники |
Issue Date: | 2017 |
Abstract: | В статті визначено актуальність дослідження, що зумовлене новими тенденціями в розвитку системи національного дошкільного виховання. Одним з важливих напрямів виховання культурно розвиненої, творчої особистості є розвиток образного мовлення, мислення, пам’яті. Поетичне слово є потужним засобом розвитку образної пам’яті, виховання дітей, найважливіше джерело розвитку дитячого мовлення. Проаналізовано літературні джерела з проблеми дослідження. Охарактеризовано основні показники розвитку образної пам’яті. Розкрито практичне розв’язання проблеми розвитку образної пам’яті молодших дошкільників в процесі заучування віршів. Головною формою роботи з художніми текстами є заняття. Розроблено комплекс занять з поступовим ускладненням змісту та способів роботи. Використовувались різноманітні форми і методи мовленнєвої роботи на заняттях з художньої літератури. У висновках зазначено, що одержано позитивні прикінцеві результати. |
Description: | Барна, Х. В. Формування образної пам'яті засобом поезії у дітей молодшого дошкільного віку / Х. В. Барна, В. М. Поллогі // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Г.В. Товканець. - Мукачево : МДУ, 2017. - Випуск 2(6). - С.164-166 |
URI: | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2556 |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
050.PDF | Формування образної пам'яті засобом поезії у дітей молодшого дошкільного віку | 330.58 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.