Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2557
Назва: | Способи використання QR-кодів у практичній підготовці вчителів іноземних мов |
Автори: | Гарапко, Віталія Іванівна Шебак, Наталія Іванівна |
Ключові слова: | інформатизація освіти мобільні технології QR-технології взаємодія викладача і студента |
Дата публікації: | 2017 |
Короткий огляд (реферат): | Устатті на базі методів порівняння та класифікації визначено способи використання QR-кодів під час практичного навчання студентів, майбутніх вчителів іноземних мов. Акцентовано увагу на мотиваційному факторі використання QR-кодів, як сучасної мобільної технології. Висвітлено роль викладача як керівника та модератора процесу впровадження мобільних технологій у процес підготовки вчителів іноземних мов. Продемонстровано практичність використання QR-кодів у освітньому процесі навчання студентів спеціальності: Середня освіта (англійська мова та зарубіжна література».Надано оцінку деяким з способів використання QR-кодів у практичній підготовці вчителів іноземних мов. |
Опис: | Гарапко, В. І. Способи використання QR-кодів у практичній підготовці вчителів іноземних мов / В. І. Гарапко, Н. І. Щебак // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Г.В. Товканець. - Мукачево : МДУ, 2017. - Випуск 2(6). - С.169-171 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2557 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
052.PDF | Способи використання QR-кодів у практичній підготовці вчителів іноземних мов | 330.87 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.