Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2562
Назва: | Досвід професійної орієнтації молоді на інженерні спеціальності в країнах Центрально-Східної Європи |
Автори: | Бокша, Наталія Іванівна |
Ключові слова: | дитячий університет школярі навчальні програми педагогічні технології |
Дата публікації: | 2017 |
Короткий огляд (реферат): | В даному дослідженні розглядається проблема організації системи професійної орієнтації учнівської молоді на інженерні спеціальності в країнах Центрально-Східної Європи. Встановлено, що проблема професійного самовизначення школярів є однією з найбільш актуальних в системі освіти країн Європейського Союзу. Визначено, що активними учасниками продуктивної профорієнтаційної роботи є університети, зокрема вищі технічні школи. Суть їх діяльності в даному напрямку полягає в організації, навчально-методичному та матеріально-технічному забезпеченні функціонування так званих дитячих університетів. На основі аналізу змісту навчальних програм дитячого університету, що функціонує при Технічному університеті м. Ліберец (Чехія), встановлено основні напрями курсів підготовки, форми навчання, педагогічні технології. |
Опис: | Бокша, Н. І. Досвід професійної орієнтації молоді на інженерні спеціальності в країнах Центрально-Східної Європи / Н. І. Бокша // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Г.В. Товканець. - Мукачево : МДУ, 2017. - Випуск 2(6). - С.197-199 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2562 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
061.PDF | Досвід професійної орієнтації молоді на інженерні спеціальності в країнах Центрально-Східної Європи | 332.53 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.