Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2576
Назва: Трансформація традиційної моделі навчання в контексті освітньої реформи
Автори: Кухта, Марія Іванівна
Ключові слова: традиційна модель навчання
репродуктивне навчання
продуктивне навчання
проект «Нова школа»
Дата публікації: 2017
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито інноваційні зміни в традиційних підходах до навчання та їх очікувані результати відповідно до вимог освітньої реформи й основних положень проекту «Нова школа». Мета статті полягає в аналізі трансформаційних процесів від репродуктивної до продуктивної моделі навчання і мотиваційної готовності сучасного вчителя до впровадження відповідних змін. Використані нами теоретичні методи дослідження, зокрема порівняльний аналіз, систематизація, конкретизація, узагальнення, дозволили визначити базові поняття та виокремити актуальні аспекти проблеми дослідження. Трансформація репродуктивної моделі навчання забезпечується упровадженням у педагогічний процес змін, що стосуються: позиції вчителя і учнів, способів організації і контролю навчальних досягнень, орієнтації на групові форми навчання.
Опис: Кухта, М. І. Трансформація традиційної моделі навчання в контексті освітньої реформи / М. І. Кухта // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Г.В. Товканець. - Мукачево : МДУ, 2017. - Випуск 1(5). - С.23-25
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2576
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
006.pdfТрансформація традиційної моделі навчання в контексті освітньої реформи368.54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.