Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2576
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКухта, Марія Іванівна-
dc.date.accessioned2018-10-10T09:57:51Z-
dc.date.available2018-10-10T09:57:51Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2576-
dc.descriptionКухта, М. І. Трансформація традиційної моделі навчання в контексті освітньої реформи / М. І. Кухта // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Г.В. Товканець. - Мукачево : МДУ, 2017. - Випуск 1(5). - С.23-25en_US
dc.description.abstractУ статті розкрито інноваційні зміни в традиційних підходах до навчання та їх очікувані результати відповідно до вимог освітньої реформи й основних положень проекту «Нова школа». Мета статті полягає в аналізі трансформаційних процесів від репродуктивної до продуктивної моделі навчання і мотиваційної готовності сучасного вчителя до впровадження відповідних змін. Використані нами теоретичні методи дослідження, зокрема порівняльний аналіз, систематизація, конкретизація, узагальнення, дозволили визначити базові поняття та виокремити актуальні аспекти проблеми дослідження. Трансформація репродуктивної моделі навчання забезпечується упровадженням у педагогічний процес змін, що стосуються: позиції вчителя і учнів, способів організації і контролю навчальних досягнень, орієнтації на групові форми навчання.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectтрадиційна модель навчанняen_US
dc.subjectрепродуктивне навчанняen_US
dc.subjectпродуктивне навчанняen_US
dc.subjectпроект «Нова школа»en_US
dc.titleТрансформація традиційної моделі навчання в контексті освітньої реформиen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
006.pdfТрансформація традиційної моделі навчання в контексті освітньої реформи368.54 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.