Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2581
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ксенофонтов, Сергій Саввич | - |
dc.date.accessioned | 2018-10-10T13:27:05Z | - |
dc.date.available | 2018-10-10T13:27:05Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2581 | - |
dc.description | Ксенофонтов, С. С. Компетентнісна підготовка майбутніх фахівців в умовах університету / С. С. Ксенофонтов // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Г.В. Товканець. - Мукачево : МДУ, 2017. - Випуск 1(5). - С.70-72 | en_US |
dc.description.abstract | Стаття окреслює та розглядає сучасні проблемні питання педагогіки вищої університетської освіти у світлі становлення особистості майбутнього вчителя. Для формування професійно-особистісних здібностей майбутнього вчителя особливого значення набуває проблема творчої самореалізації в університетському середовищі та оволодіння способами різних видів педагогічної діяльності, що забезпечує розвиток індивідуально-особистісних якостей та професійної компетентності. У зв’язку з цим актуалізується необхідність створення особливого оновленого університетського середовища, що спонукає до самореалізації особистості, а саме - середовища розвитку. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.subject | освіта | en_US |
dc.subject | професійна компетентність | en_US |
dc.subject | освітнє середовище розвитку | en_US |
dc.title | Компетентнісна підготовка майбутніх фахівців в умовах університету | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
021.pdf | Компетентнісна підготовка майбутніх фахівців в умовах університету | 364.6 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.