Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2604
Назва: | Особливості вивчення творів Лесі Українки у початкових класах |
Автори: | Попович, Надія Ференцівна |
Ключові слова: | українська дитяча література вірш авторська казка композиція твору Леся Українка |
Дата публікації: | 2017 |
Короткий огляд (реферат): | У статті поданий аналіз особливостей вивчення творів Лесі Українки у початкових класах. Характеризуються твори різних жанрів відомої письменниці. Аналізуються вірші та авторські прозові казки. Вивчення творів для дітей Лесі Українки має важливе значення для навчально-виховного процесу початкової ланки освіти. Творчість письменниці для дітей пройнята світлими почуттями. ЇЇ твори сприяють розвитку в молодших школярів мислення, естетичних смаків, найкращих почуттів. Під час вивчення творів письменниці дуже важливою є робота над дикцією. У початкових класах така робота має на меті формування в учнів чистоти вимови звуків, складів, оволодіння артикуляційною вимовою. |
Опис: | Попович, Н. Ф. Особливості вивчення творів Лесі Українки у початкових класах / Н. Ф. Попович // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Г.В. Товканець. - Мукачево : МДУ, 2017. - Випуск 1(5). - С.135-138 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2604 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
042.pdf | Особливості вивчення творів Лесі Українки у початкових класах | 378.26 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.